reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Chylik

Michal Chylik

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja Zoznam autorových rubrík:  prózaSúkromnéNezaradené

reklama

próza

Neboj sa žiť!

Michal Chylik

Neboj sa žiť!

„Podaj mi ruku a poď!“ povedal som mu dosť dôrazne na to, aby vycítil, že to má urobiť. On však naďalej stál. V očiach sa mu zrkadlil strach, ale nebol to strach obyčajný, ako ten zo zubárky či injekcií. Bol to strach zo smrti, z tej neznámej neprebádanej tmy. A takej tichej... Čo je tichšie ako smrť?

  • 2. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 6
Ako som vyrástol z čoho som ani vyrásť nechcel.

Michal Chylik

Ako som vyrástol z čoho som ani vyrásť nechcel.

„A prečo ťa v noci nevidieť?“ spýtal som sa nesmelo. „Ha, ha, ha,“ zasmialo sa dunivým smiechom. „Že vraj ma v noci nevidno. A čo si myslíš, maličký, ako je možné, že v noci vidíš na oblohe.....zvehdičky a mečiasik?“ doplnilo svoju myšlienku po chvíľke váhania.

  • 23. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 962x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu